tisdag 1 mars 2011

Tack Linn - du gjorde min dag!

Jag måste ju erkänna att jag älskar att läsa bloggar. That's the truth. Har några som jag kollar in varje dag, men jag har inte varit en sån som kommenterar en massa. Men nu har jag insett - det är ju liten del av charmen. När man själv skriver en blogg så är det ju roligt att få lite kommentarer - då kanske man ska tänka på det när man är inne på andras bloggar.

I vilket fall som helst. Det var inte det jag ville komma till.

En blogg jag läser är Linn Herbertssons. Vi läste Nationalekonomi samtidigt och då tyckte jag att hon alltid var så fin, jätte snygga kläder och fint hår - och charmigt leende med skånska brytningen. Så man la märket till henne. Kan tillägga att vi var i samma seminariegrupp (därav kom jag ihåg henne). Sedan såg jag via Frida Fahrmans blogg (för jätte länge sen) ett kort på Linn från något event eller liknande och så hade Frida länkat till hennes blogg. Jag hade ingen aning om att hon hade blogg men jag fastnade direkt.

Nu ska hon ha en läsarträff och tror att jag skrev en kommentar att jag jätte gärna skulle vilja komma. Och nu skrev hon igår att de 20 första som skrev intresse skulle få en inbjudan - då kommenterade jag direkt att jag jätte gärna ville komma men minns om jag hade gjort det. Och idag så såg jag att hon svarat att jag är en av de 20 första. Så roligt! Så nu hoppas jag på en inbjudan :)

Jag tycker att det här är jätte kul så åh - det gjorde min dag! :)

Bild lånad från hennes linnherbertsson.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar