onsdag 16 mars 2011

Mitt i arbetsveckan

Såg för en stund sen vad dagens "Dag x" handlar om och håller mig lite från att skriva den. Sen är jag faktiskt på jobbet och hinner knappast tänka på det.

Man kan inte låta bli att känna sig extra glad i det här soliga vädret. Jag vill ut och springa! Måste köpa mig ett par joggingskor med rätt sula för mig så jag kan sätta igång. Kanske skulle behöva lite hjälp. Får be snällt till någon vän som är där ute och redan ger sin koldioxidutsläpp till naturen, om lite hjälp.

Tanken att jag behöver köpa många nya skor är inte så super kul. Så nu ska jag liste upp alla (för att få en bild av det hela).

- Dansskor med högre klack
- Träningsskor, inomhus
- Träningsskor, utomhus
- Arbetsskor
- Vanliga sneakers (gå-skor, vardagsskor), har insett att mina favoriter släpper in grus. Mina fotsulor går inte med på det.

Om man räknar på det här så ser man att det här kommer att kosta. Bara att face it. Vänta på lönen lite kanske.. Jag gör så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar