måndag 14 mars 2011

Dag 04 - Favoritsaker

1. Mina Marco Polo skor. Jag dog första gången jag såg dem. De är samma modell som ett par Converse men med superfina Marc O'Polo detaljer. I just love them! Tyvärr så använde jag dem lite mycket förra året så de har sina trasiga delar nu, men de går fortfarnade att gå i så jag kör på!


2. Min kamera. Vad samlar minnen bättre än en kamera? Så det får väl bli en liten favorit.



3. Min plånbok fylld med pengar. Den här favoritsaken är ju inte bestående utan beror på tjockleken - tunn = ej favoritsak - tjock = favoritsak. Det är väl logiskt?

4. Macbook! Ofcourse! My lovely dator. Vad skulle jag ha gjort utan den. Troligtvis ingenting! Den gör mig människa! Okej, to much? Men faktiskt. Kanon :)

Får väl erkänna att jag inte har så många favoritsaker. Man kanske har fler än vad man tror. Många skulle väl säga mobil - men det gör inte jag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar