måndag 7 mars 2011

Vatten , törst , kissnödig

Kom på en sak när jag kom hem precis. Jag är alltid kissnödig precis när jag kommer innanför ytterdörren (eller när jag ivrigt försöker att öppna dörren) och precis innan ett pass. Tänkte att det kan bero på flera saker

1. Jag känner mig nervös inför passet - men det utesluts med tanken på att jag inte skulle påstå att jag blir nervös när jag ska komma hem.

2. Jag känner mig bekväm i mitt hem (har flyttat ihop med Pontus för 2 månader sen) - det stärks av att jag även är bekväm på Friskis (känner sig lite hemma där) men det här skulle jag också utesluta då det för det första inte låter som ett rimligt sammanband och för det andra så är jag ju bekväm på andra ställen också.

3. Jag har tänk på det här mycket så att min kropp känner sig kissnödig på dessa ställen. Lite placebo.

4. Det har ingen riktigt anlednin. Dricker man vatten och dylikt så blir man kissnödig - that´s it.

Vet inte vilket alternativ jag röstar på..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar