söndag 27 mars 2011

Almost en gymdebut

Körde mitt första gympass innan jag började jobba. Har självklart tränat gym tidigare men debut med mina nya övningar. Det blev hårt och thank god att jag var helt själv för jag tog i så jag nästan skrek. Skrek gjorde jag ju inte allt men det låter häftigare än att säga att jag gjorde ljud ifrån mig... Men det var riktigt kul, körde mest ben så nu mår de bra av att inte behöva röra sig från stolen.

Det har blivit en del träning i veckan - mycket rolig träning!

Måndag - Spinning
Tisdag - Intensivjympa
Onsdag - Cirkelfys
Torsdag - Genomgång av gymövningar
Fredag - Rockspinning 90min
Lördag - Fet vila
Söndag - Gym

Veckan innan såg ut såhär

Måndag - Spinning + Skivstång/kond
Tisdag - 10min crosstrainer.
Onsdag - Dans
Torsdag - Spinning
Fredag - Spinning
Lördag - Cirkelfys
Söndag - Vila

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar