torsdag 10 mars 2011

Fram och tillbaka som slutar i kalas

Hektisk dag igår på jobbet och denna dag har varit lite stressig den med. Jobbade 8.30-13 på Friskis som inkluderade 1h hållandes bebisar som grät och skrek. Ska det vara så svårt att bara vara nöjd i min famn?! Jag tycker inte det. Så det resulterade i att min pasta blev överkokt. Ja jag skyller på barnen, man får göra sånt ibland om de inte hör.
Kl 14 började jag på mitt andra jobb 45minuter från Friskis så det blev skyndaskynda dit men nu är jag på plats. Thank god så är det mycket lugnare här och jag har nog inte en bebis inom tusen meters avstånd (inte vad jag hör i alla fall).

Efter jobbet blir det inte hem och vila - för då är det kalas. Killens syster fyller år så det är Våffelkalas på g. I can't wait!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar