onsdag 16 mars 2011

Dag 06 - Dåliga vanor och laster

Oh oooh.


Har en dålig vana att vänta med att plugga in till sista stund och få panik/ångest(you name it) sista kvällen innan en tenta. Min mor skulle styrka det här och kunna meddela X antal gånger hon har tagit hand om mig och hjälp till. (tackar för det mammi)

En ny dålig vana (som egentligen är blandad med en bra vana) är att jag lämnar disken efter att jag ätit middag, går sen och tränar - och kommer sen hem helt slut och orörlig från soffan. Det resulterar i att disken får ta skiten.

Jag har tendensen att alltid gå liiiite för sent hemifrån. Tror jag kommer några få minuter sent till jobbet varje dag. Det är absolut inget jag siktar på men det bara blir så. I morse gick jag upp 2 timmar innan jag började men kom ändå in 11:04 typ. Dock lyckas jag nästan alltid komma sjukt långt i förväg när jag ska träna - blir orolig att jag inte ska få plats. Kanske ska ändra tänkandet till jobbet "Jag kanske inte får plats på jobbet om jag kommer sent...." (ligger lite sanning i det..)

Har en dålig vana att göra fula miner på foton - eller kallar man det här fult? ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar