tisdag 15 mars 2011

Fredag, tisdag och torsdag - en sak gemensamt

Nämligen lite fint umgänge av min syster. I fredags var jag, pappa och Madde ute och åt på Marions Gastro Diner. Stället är super stort med två våningar bowlingbanor, bar och restaurang med '50 tals känsla - underbart. Härlig musik på det också. Har gått utanför stället många gånger och tyckt att det sett lite B ut men jösses vad som hittades på insidan. Åt supergod mat, åt allt = för- mellan- och efterrätt. Rullade långsamare än ett bowlingklot där ifrån.

Ikväll åkte jag in till henne och så gick vi tillsammans och tränade på F&S. Rättare sagt så tränade hon - jag var så trött att jag inte orkade men jag hjälpte henne lite i alla fall - kirra lite övningar liksom. Sen åt vi ungsfalukorv med snabb makaroner - back to the childhood! Mums.

På torsdag ses vi igen för att fira en sak, vad berättar jag om senare - hemligt!

Can you feel the feeling? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar