onsdag 30 mars 2011

Odödlig är man knappast

Nu är vi osams igen - jag och min kropp.

Igår kändes det inte helt hundra i halsen och vips - en super sämst natt med massa ångestvaknanden för att halsen skriker och gör ont, och vaknar med en helvetes hals. Gör bajs ont när jag sväljer och inte kan man sjukskriva sig för det. Hade lovat en vårdcentral att jobba hos dem för de hade planeringsdag = de har ingen annan som kan jobba, så det var bara att ta sig i kragen och åka iväg. Ingen vila här inte. Hoppas att det inte är något som sitter i länge.

Dagens hit!
Kommentar från en gammal man till mig. "Du kanske ska skaffa dig ett jobb som inte kräver någon ansträgning från din röst"

TACK GUBBE! JAG VET!

2 kommentarer:

  1. jag säger bara en sak: ZYX!

    jag var halsens slav - sen kom zyx. som ipren för halsen, och smakar godis. krya på dig. puss!

    SvaraRadera