torsdag 24 mars 2011

Min hockeydebut och nyheter

Kom precis hem från O'learys där jag såg min första hockeymatch. Antar att man inte får räkna pappas NHL matcher.. Det var riktigt kul och spännande. AIK-Färjestad. Damn. Mitt AIK förlorade. Fast det känns lite löjligt att säga att man hejar på ett lag för att man gjort det i fotboll en gång i tiden. Men jag kör på - AIK i allt. Ser gärna resten av matcherna nu i slutspelet - aldrig försent att hoppa in.

Träffade även Elin efterjobbet, drack en kaffe samtidigt som vi gick runt i lite affärer. Riktigt mysigt och jag kom hem med en ny tröja och ett nagellack. Igår sprang jag in på hm och köpte nytt träningslinne - satt som en smäck! Nöjd med mina inköp. Så här dagen innan löning.

Sist värt att nämna så var jag på gymmet också och fick hjälp med övningar till gymmet - så nu jävlar ska jag köra hårt. Kommer bli grymt. Satte även ut vikter så jag vet vad jag ska köra på, så nu blir det inget att ligga på latsidan. Kul kommer det bli! Måste ju erkänna att jag hoppas verkligen på resultat nu. Annars så blir det kul att få vara lite inne på gymmet, då kan jag börja träna mer på dagtid.

Satan vilken kanon dag. Gillar varje dag som går :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar