fredag 4 mars 2011

Får man skylla på sin chef?

Igår skulle jag köra Skivstång/kond, och just det passet har min chef tillsammans med en annan ledare. Då pratade jag lite med chefen om hur deras nya pass var och hon tipsade om hur mycket vikt jag skulle lasta stången. Hennes tips var alltså det hon och den andra ledaren kör med och hon sa "Det orkar du också".

In my ass! Jösses. Benstyrkan orkade jag och även bröst men jag säger bara en sak - mina biceps och axlar fick sig en rejäl omgång. Det var sjukt tungt och även fast jag inte orkade hänga med i ledarens tempo så envisades jag med att inte ta av vikter - det blir man ju inte starkare av! Så jag har gått runt med en liten mindre nackspärr idag, vilket kanske inte är meningen men nu blev det så. Stolt för träningen blev jag i alla fall!

Så skylla och skylla - kanske ska tacka chefen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar