lördag 5 mars 2011

Idag är det Lördag!

Och jag har börjat jobba och tiden kunde inte gå saktare. Hungrig är jag också. Köpte en suduko tidning igår men självklart glömde jag den hemma, kunde ha suttit med den en liten stund i alla fall.

Ikväll ska jag på några vänners event. De ska ha en spelning och har ordnat en lokal med försäljning och allt. Ska bli jätte kul att höra dem. Tror att det är många jag känner som ska dit så det är ett plus. Funderar starkt på att ta bilen ut dit för det ligger en bra bit från busshållplatsen - kommer nog kännas väldigt värt!

Imorgonbitti ska jag och Pontus åka och storhandla, så jag funderar på om jag skulle hinna förbi gymmet innan jag öppnar. Känner mig lite rastlös nu efter att ha vilat i två dagar.

Men nu ska jag ta och hugga in i min matlåda - happening of the day. Meatloaf och ris blire, riktigt smarrigt.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar