söndag 27 mars 2011

Saturday - hurrycurry

Lördagkvällen blev ju en hit, en trött hit. Skulle ha gått ut med syster, kusin och Pontus men det blev bara en middag hemma hos syrran med TP och tända ljus. Vi tog Earth Hour på allvar och släkte ner allt - trots att vi satt och spelade TP DVD. Jag vann. Kanske är en självklarhet, vad vet jag - ni vet nog bättre än mig.

Syster bjöd på indiskmat och till efterrätt hade vi både ett berg av kakor, Lejonet&Björnen glass och chips. Svaret är ja, vi rullade där ifrån. Men inte hem. Möte upp några på en krog och tog en öl. Där gäspade jag och Pontus ikapp varandra och snart var vi påväg hem. Jag somnade till och med på tåget hem. Minns inte ens att jag la huvudet på kudden - men jag vaknade i sängen i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar