fredag 25 mars 2011

Mina tankar

Jag jobbar hela helgen - imorgon 10h. Så nu sitter jag och funderar på vad jag ska göra ikväll. Antingen gör jag en favorit i repris alltså köper en godispåse och annat gott eller så hittar jag på annat. Kanske hyr en film. Pontus jobbar hela dagen, 7.30-21.45. Lär åka och hämta honom efter jobbet så jag får hem honom någon gång.

Efter jobbet ska jag köra spinningen vilket nog kommer göra mig helt slut. En annan rolig sak är att tillägga att vi hade tvättstugan imorse men då Pontus började tidigt och jag 11.15 så hann jag bara tvätta den - alltså inte torka den. Så just nu hänger våra kläder på allt möjligt för hemma. Det ser rent ut sagt hemskt ut. Inget roligt att komma hem till men det blir kul när det väl är borta och städat.


Men i alla fall. Mina tankar om kvällen fortsätter att rulla på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar