måndag 28 februari 2011

Oscar tog min natt - och bilen tog mitt fönster

Sov siesta igårkväll för att stanna uppe och se på Oscarsgalan. Det är ju lite små kul att se på alla kändisar, klänningar, hår, priser och allt. Höll i fram till 4, sen lockade sängen mer än James Franco och Anne Hathaway.

Trodde att jag skulle få 4h för sömn innan jobbet men det blev 3h. Väcktes 7 av att mamma kommer in och har fått samtal frå min pappa som är på arlanda med bilen vars ruta vid passargerarsätet har åkt ner = helt öppet - går inte att stänga. Så jag och mamma fick hoppa in i bilen och ta oss ut till arlanda för att sedan köra hem med mössa, luva, luva på jackan, handskar och filt - så ja, jag vet hur en eskimå skulle känna sig i en bil.

Fick mig en kaffe från donken så än ahr ajg inte dött av trötthet vilket är bra för efter jobbet ska vi åka och storhandla  - me and Pontus.

+

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar