torsdag 17 februari 2011

Dans Fuego - Olé

Idag köpte jag min efterlängtade godispåse. Så, nu var det sagt. Det var gott och nu får det vara nog med det... för idag.

Kom precis hem från Dans Fuego, Friskis egna Zumba. Det var jätte roligt och jag gjorde allt för att bara släppa på allt och köra på. Väldigt kul faktiskt. Det är det som är det roliga med sån här dans - man bara släpper loss. I 10-dans ska man ju tänka på all hållning och rätt steg osv. Så det här kändes skönt. Ska köra det igen på lördag så då får jag känna på om det är lika kul då. Det kändes egentligen inte som ett jätte tungt pass men ändå känner jag mig helt slut. Är väl dagen som tröttat ut mig och så sen träning på det.

Och för att inte tala om maten. Tyckte jag åt tillräckligt långt innan passet utan att jag skulle behöva känna något men icke. Mådde nästan lite illa och så lite håll på det under passet. Men men, god mat så jag är glad ändå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar