tisdag 15 februari 2011

Jag kan inte motstå..

två saker.. Sötsaker och träning. Som en jag känner - hon är tydligen ett godismonster men starkt beroende av träning så det jämnar ut sig. Dock vet jag inte om det jämnar ut sig för mig. Min ämnesomsättning är inte på samma sida som mig, den jobbar mot mig - inte med mig.

Träning förra veckan
Måndag - Core
Tisdag - Medeljympa
Onsdag - Dans
Torsdag - Medeljympa
Fredag - Vila
Lördag - Skivstång/kondition
Söndag - Skivstång/kondition

kontra

Sötsaker förra veckan
Godis med Natta
Godis med Sara
X antal köpta bars på jobbet som nog inte jobbar åt den goda sidan (menat den onda sidan - inte den äckliga sidan)
Ostkaka (räknas väl kanske inte som nyttigt...)
 Och sen kan jag nog tillägga saker som mitt huvud inte la på minnet. Det lagrades i magen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar