fredag 4 februari 2011

Tänkande under dagen

Alltså jag har ta mig tusan en favorit blogg. Och som många andra flickor och pojkar (tro inte att jag inte vet att pojkar också kan läsa sånt här strunt, hur håller de annars koll på hur det gick på raiden igårkväll) så skulle jag vilja ha en likadan blogg. Sen vet jag att man inte ska eftersträva någon annan. Men det här är ju i alla fall på ett bra sätt.

Sen har jag en annan blogg som jag inte förstår varför jag fortfarande läser för den är tvärtom. Den är inte en favorit för jag mår inte bra av att läsa den ( bloggen jag pratar om ovan skrattar jag högt till när jag läser). Den här har ändå inverkan på mig att jag skulle vilja vara mer lik personen som skriver den, fast personen i fråga är en smula speciell och jag är waaaaaay to good for that person.

Så om jag räknar rätt så blir det plus för favorit-blogg och minus för hat-blogg, och en person som mig - som har Matte E i bagaget - vet att plus och minus tar ut varandra. Även om de är på olika sidor om likamed-tecknet.

Favorit = Hat
+ Favvo (-Hat)

Sen kommer jag på mig själv att de måste vara samma på båda sidorna..

Blogg = Blogg

De tar ut varandra! men jag har kvar den roliga ändå - jag kör mina egna banor. Hur tror ni annars att Einstien kom på relativitetsteorin.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar