fredag 25 februari 2011

One more Friday

Bara en halv timme kvar på jobbet sen blir det hem och hämta mina brev hos mamma. Fick en liten små chock när jag såg att min lön inte riktigt stämde med antal timmar jag jobbat - om inte fallet är att min timlön sjunkit med 50%. Men eftersom jag så vackert glömt min laddare på jobbet i tisdags så var jag tvungen att åka dit idag, så då passade jag på att fråga om lönen. Jaha, fel hade det blivit så jag får lön den lönen nästa månad. Tur att man har två jobb så man ändå klarar sig.

Ikväll ska jag ut och äta i Gamla Stan med Alex och massa kompisar från henne. Det blir nog trevligt. Efteråt ska vi gå ut och det känns som evigheter sen jag var ute. Vet ärligt talat inte när det var. Jobbar imorgon 8-18 så jag lär ta det lite piano. Eller?

Jag och brudarna på klassfest i 2:an

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar