lördag 26 februari 2011

Nu känner du dig inte så häftig va?!

Nej, det gör jag verkligen inte. 3,5 h sömn och här sitter jag på jobbet. 10h totalt ska jag jobba och jag tror jag gjorde matlådor till en hel skolklass imorse innan jag kom hit. Fick inte ner frukosten så det blev att ta med det också. Jag har tendensen att bli väldigt hungrig när jag jobbar (och inte jobbar) och då hjälper det inte att vi säljer massa smått och gott - min lön kan smita iväg till sån onödigt.

Men det var skit kul igårkväll! Vi åt som sagt först i Gamla Stan och sen åkte vi till Oxid bar och tog en drink där, för att senare ta oss till Berns. Där dansade vi tills jag knappt orkade stå - på allvar. Varför jag brukar sluta dansa när jag är ute är för att jag får ont i fötterna, men igår handlade det om att mina lår var såååå trötta. Helt sjuk alltså. Det kändes som om jag var på intensivjympa. Jag förstår inte. Jag tränade senast i torsdags, då tycker jag att man inte borde känt av det igår. Och jag kanske ska tillägga att jag inte är nere och dansar mot golvet hela tiden - igår räckte det med att sänka låren bara någon centimeter så ville de inte alls.

Så jag körde på robotdansen.

vs.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar