lördag 26 februari 2011

Vad jag längtar..

Ikväll ska jag inte göra någonting. Så satans härligt! Pontus är iväg med grabbarna så jag ska vara helt själv hela kvällen. Om jag lyckas hålla mig vaken så har jag en massa alternativ till underhållning för kvällen

  • Melodifestivalen (lite i alla fall)
  • Solsidan (fått låna första säsongen från pappa och jag har inte sett något avsnitt)
  • Accepted (americans hi school film som går på 3an)
  • Gossip Girl (är inne på 3 säsongen - thank good för internet där man kan se alla avsnitt)
Jag får se hur det blir helt enkelt. Frågan är om jag ska göra kvällen ultimat och köpa lite dipp och godis. Har popcorn hemma och det är så gott att dippa det. Sen erkänner jag att det känns bättre än att ha chips - lite i alla fall.
Ska jag unna mig själv det or not?
Efter alla drinkar igårkväll så känner man sig lagom nyttig redan men det är bara lördag en dag i veckan!

What should I pick?

Ska skynda mig hem för min mysiga kväll med only my self :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar