måndag 31 januari 2011

Crap

Jaha, det blev som jag förutspådde - åkte på en förkylning. Mådde ju dåligt i lördags när jag var på jobbet och det blev inte bättre på kvällen. Blev ingen bowling - var inte riktigt på humöret för det, men vi åkte hem till en kompis och satt ett gäng på 8pers hos honom och spelade Kinect. Väldigt kul. Inte så sent åkte jag och Pontus hem för jag kände att jag behövde sova.

Nu två dagar senare har jag spenderat de senaste 40h med att ligga i soffan, sova i sängen, drukigt vatten, haft ont i halsen, ätit glass, mat och blivit omfamnad av Pontus som tar hand om mig. Han äter själv pencilin så han säger att han inte kan bli sjuk fastän han pussar på mig - det gör mig glad.

Nu ska jag ta hand om mig själv och dricka lite te. Hoppas att det här försvinner snabbare än snabbt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar