måndag 24 januari 2011

Gott gott gottigottgott

Snacka om att man hackar upp sig på reklamer. Kommer inte ihåg men tror att det var Pågen som hade den reklamen när någon skåning sa "Gott, gott gotti gott gott" - inte sant? Schysst är det i alla fall, satte sig på mitt minne! Men inte fasen käkar man mer Pågen för det. Bakade mitt egna bröd förut och det blev kavring. Satan vad gott. Hur enkelt som helst, som att baka en sockerkaka, och den blir jätte saftig och god - rekommenderas starkt. Synd att jag käkade sista biten idag.

På tala om det så hade jag jätte ont i tandköttet längstbak i munnen. Fasen vad ont det gjorde. Det började igår och när jag vaknade i morse så kunde jag inte bita ihop käken. Lagom roligt. Lät ju som en bebis eller någon annan med talsvårigheter. Men till min lycka så försvann det plötsligt. Tack. Men jag har ändå lagat en väldigt god soppa (Danke syster för receptet) så om det skulle komma tillbaka så kan jag äta soppa istället för bröd, som jag pressad mot gomen för att bryta sönder. Vad gör man inte utan tänder.

1 kommentar:

  1. kan det vara visdomständerna som spelar dig ett spratt? tur att jag kom ihåg att du bytte namn på bloggen för jag blev rätt paff när den gamla var borta. hmm..

    ps. det var en smörreklam har jag för mig. två tvillingar som sa det.

    SvaraRadera