söndag 23 januari 2011

När jag inte rör mig

Sitter fast i soffan efter dagen som gått. Vaknade med en lite lätt baksmälla som kändes hårdare när den blandades med mensvärk. Nej, jag tycker en gång i månaden inte alls om att vara tjej - men sånt är livet.

Jag och Pontus var bjudna hem på fika hos Johan och hans flickvän, där det var bullar åt en hel skolklass så en eller två slank ner i min mage. Mysigt att träffa lite vänner och bara prata, borde göras oftare. Dock med mindre bullar! De hade ju en tårta som väntade också, jösses. De ville föda oss för en vecka skulle man kunna tro.

Det är konstigt det där, hu rman kan äta så mycket och bli så otroligt mätt - men ändå blir man hungrig så snabbt efteråt. Jag är inte dum, fattar att det har med matsmältningnen att göra men jag menar att det kan gå så snabbt ibland. Måste erkänna att jag kan bli väldigt fascinerad över löjliga saker - that´s me and everyone else too i guess.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar