onsdag 26 januari 2011

Let's dance to joy division and celebrate the irony

Ikväll börjar dansen igen, ska bli skit kul. Tyvärr så har jag inte hunnit köpa nya skor, vilket jag måste, så det blir väl att smita in till stan snart för det. Men man drar sig väl lite för att punga ut 1000spänn sådär. Speciellt när jag behöver köpa nya arbetsskor och nya träningsskor. Kul. Varför inte spendera 3000-4000 på skor under en månad...? Men det blir nog bra!

Börjde dagen jätte bra. Solen sken, började 11, Winnerbäck i öronen påväg till jobbet, god nyinköpt frukost - kanon! Det här blev bara ännu bättre när min chef berättar att min arbetskollega, som flyttar till Australien, ska komma förbi vid lunch så vi skulle köpa sushi. Gott! Det blev fika också och vi alla satt och pratade ett tag. Innan jag gick hem från jobbet träffade jag Elin som ska börja på friskis - jätte roligt.

Kanon dag! Nu ska jag springa vidare på dancedance :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar