onsdag 19 januari 2011

Om dagen hade några extra timmar

När klockan slog nio var jag inne på "klockan-är-över-tio-måste-skynda-och-sova!"-inställning. Men så var den inte över nio så jag passade på att måla om mina naglar. Från rött blev det ljus brunt, mer naturellt. Är sämst på att ta bort nagellack, erkänner det. Funderar på att köpa en sån där burk som man stoppar ner fingret i så försvinner nagellacket - kanske passar mig bättre..

Imorgon har jag en del på schemat. Börjar jobba halv 9 och slutar vid ett, kort och härligt pass, och efter det ska jag direkt in till stan för att möta upp en gammal klass kompis som jag inte mött på jätte länge och det ska bli såå kul att träffas ensamma och bara prata på. Ska träffas på Espresso House som vi gjorde när vi gick i samma klass, och fikade länge tillsammans.
Efter det ska jag klockan 6 vara på F&S igen för att vara med när de fotograferar till tidningen, och sen vid åtta ska jag träna IntervallFlex. Har hört att passet är sjukt jobbigt så det är nästan att jag är lite små nervös, töntig som jag är.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar