lördag 15 januari 2011

Vinterdop

Idag var jag bjuden på min pojkväns kusins dop. Lilla knotten är 7 månader och så söt. Alla som är under 1 år räcknas nog som underbart söta. Det jag tycker är såå sött måste vara när de små bebisarna (ni vet de riktigt små) ser ut som föräldrarna eller som ett av syskonen, och den här lilla kusinen ser precis ut som sin 3 år äldre bror - I love it!

När man ändå är inne i ämnet bebisar så kan jag ju nämna den ABSOLUT sötaste av dem alla. Tyvärr babys out there - you just can´t beat this one. Många har säkert sett den här lilla krabaten vid namn Charlotte. Hela klippet går bara ut på att hennes föräldrar frågar om hon tycker om saker och det enda hon svarar är "No no".

http://www.youtube.com/watch?v=7cSudpyEU9w

Se bara själva, det går inte att beskriva henne. Hennes ögon och mun.. Jösses. Tror att jag snart själv har bidragit med 1000 visningar. Men kolla bara på den bebisen! Helt otrolig - sååå söt!


Okej, inga mer inlägg om söta bebisar. Att ha skrivit om den sötaste räcker. Inget mer behövs...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar