fredag 14 januari 2011

Friday I´m in love

Kan det bli en mer klassisk rubrik en sånn här dag, men sann på båda hållen - idag är det fredag och just jag är kär.

Började dagen lite smått med ett medelpass på Friskis. Jag skulle inte påstå att jag är så där speciellt vältränad. Efter att ha en livsstil där jag har uppbehåll lite här och var (juldecembermånad och festivalsommar) så gissar jag på att min kropp inte går med på att hålla sig iform i ändå. Färskvara var det ja...
Men jag kämpar på i alla fall, när jag väl tränar. Hoppas att jag nu ska kunna få in rutin på det igen. Jag har nog den bästa taktiken, skulle väl jag påstå. Den går ut på att stå längst fram och i mitten under passet. Det påverkar mig på så sätt att jag tror att alla tittar på mig och jag då inte kan visa mig dålig, plus att jag känner mig bäst och tänker att jag inte ens borde gå på det här passet för jag är mycket bättre än den här nivån, gör övningarna bäst, lägsta benböjen, högsta knänen osv.  
Det funkar utmärkt!
Sen inser jag själv att jag blir sjukt trött och inte orkar allt 140% men jag kör på!

Så mig ser ni inom en snar framtid på Intensiv passen och ni känner igen mig lätt - längst fram och helt enkelt bäst i salen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar