tisdag 25 januari 2011

Dilemma and tee

Two things:

Nu när jag bor med Pontus har jag blivit väldigt sugen på att dricka te på kvällarna. Vilken mysfaktor! Min favorit är kamomille och men det finns många goda. Drack ett i julas hemma hos Sara som Oscar hade köpt på en julmarknad, det var ett te med smak av polkagris. Det var också riktigt gott och stärkte julkänslan lite. Smakade polkagris och inte mint heller, men kanske julen hjälpte till med den biten..

Det andra är ett dilemma jag ställde min syster. På torsdag ska vi träna ett Core pass för hon ska troligtvis sova hemma hos mamma i huddinge då, så hon har nära till min Friskis. Men om hon inte sover i Hudinge så kommer jag att befinna mig i stan på torsdag eftermiddag och har därför möjlighet att gå med henne på ett pass hos henna på söder. Så därför - vart hon än är så kommer hon inte undan ett pass med mig.
(Dock har hon en bra bortförklaring att hon kanske ska träffa sin grupp i skolan på eftermiddag vid okänd tid, men det är inget som accepteras av mig. Nu kör vi!)

Hehe vilken bild passar inte bättre än mig själv som en polkagris

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar