torsdag 20 januari 2011

Så där ja!

Nytt namn, bättre än förra. Det var kul i början (and still is in my mind) men höll inte direkt. Så får se hur länge det här håller. 

Ligger i sängen nu efter att ha varit förbi på friskis och tränat. Eftersom det var fotografering vid 6 och mitt pass började 8 så solade jag lite och sen körde en halvtimme Core, körde inte hela för att spara på krafter till Intervall-Flex. Och det visade sig att det behövde - skit tufft var det! Så satans imponerad av min chef som höll i passet - kan man bli mer vältränad? Satan, kommer nog känna att musklerna fått jobba när jag vaknar imorgon och då är det ju dags för mer träning... Jösses.

Mig själv på en fotografering för Friskis förra året

2 kommentarer:

  1. ååååh jag har inte sett dom där bilderna! visa visa visa!

    SvaraRadera
  2. Hehe får se om det kommer upp någon mer. Annars får du följa med på ett cirkelfys pass där bilderna används ;)

    SvaraRadera