onsdag 19 januari 2011

Onsdagsvila

Måste först bara meddela att jag inte gick ut från passet igår - stannade självklart och körde på allt vad jag hade!

Efter passet träffade jag min syster och gick på en promenad i Huddinge med henne, riktigt mysigt. Blev ännu mer slut i benen så när jag väl var hemma orkade jag knappt stå upp.

Idag började jag 11 men eftersom vi missade tvättiden igår så hade vi den bokad kl 7 imorse. Det här gjorde att jag vaknade på helt fel sida och resten av min morgon hade jag ett humör som definitivt inte var på top, kan ju bara be om ursäkt för det till pojken min. Och anledningen att jag inte hade topp humör var för att jag bestämde mig att ta i tu med min Samsung telefon, samtidigt som jag förberede mig inför jobbet och fixade matlåda. Slutade med två samtal till kundsupport, överkokt pasta och en lite mer försenad mig.

Men nog om det! Nu är jag på jobbet och telefonen har applikationer - Kanon! 
Idag tänkte jag vila kroppen och åka hem till mamma för att umgås med henne :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar