måndag 8 augusti 2011

Nu är det dags (snart)

En spellista är nu grejad. Way out West i say. Med lite musik inkastad så lyssnar jag nu igenom de band jag senare i veckan kommer att se. Jag har sagt det förr men säger det igen - Grymt.

Visst har man känslan att sommarens sista dagar blir nedräknade men ta mig tusan - jag har så fantastiskt mycket att se fram emot i höst/vinter. Inte tusan ska man bli ledsen för att dagarna blir "kortare", de blir ju faktiskt bara lite mörkare so put the lights on! 

Inte en utan 2 festivaler väntar nu i augusti, Way out West och Popaganda, två (kanske 3) kräftskivor är inbokade, inte bara ett besök i Washington utan även vidare till New York, möjligtvis en tripp över till England när syster fyller år, en förbifart i Helsingfors med pojkvän (han kanske inte själv är med i planeringen men det blir han senare) sen en underbar idé att ta mig bort till Barcelona vid nyår för att se hur de har det.

Allt blir vad man gör det till. Mellan allt är en heltidstudie och deltidsjobb så man får hålla sig igång med trevligheter. Misstänker att jag kommer att leva länge på det här. Länge.


1 kommentar:

  1. Det kommer att bli awesome! Jag tillhör ju dom som inte haft den mest outstanding av somrar och LÄNGTAR till början av september. Eller iaf till på måndag då jag inte sommarjobbar mer ...

    SvaraRadera