torsdag 4 augusti 2011

Eureka

Nu ska jag komma på något. Med känslan i min kropp att jag sitter mer fast i min by än Ferdinand under korkeken så ska jag banne mig göra något extra nästa sommar. Vad har jag i dagsläget inte sån koll på - men sånt kommer med tiden. De hittills påkomna idéerna är följande med respektive sannolikhet:

- Festival utomlands. Lämnar Daniel Adams-Ray hemma. 4/5
- Lång (lååång) cykelresa. Läs Stockholm - Barcelona (ej egen idé from scratch, självfallet tagen från andra) 1/5
- Tågluffa i Europa (do i have to say att den är tagen) 5/5
- Hyr lägenhet i Barcelona 1 månad. 3/4
- Besöka släkt och bo på Teneriffe 1 månad.  4/5
- Vinna på lotto och innan nästa sommar åka till Aussie 1/2 år. 0,01/5

För att göra en häftigare grej av det hela så vore en mix utomordentlig givande.

När jag ändå är igång med att komma på saker så hann sanningen ikapp mig med att kylskåpet står tomt på ägg. En sanning jag har svårt att sova med och får kämpa mig upp med imorgon. Tack och lov för ordspråket "den dagen - den sorgen"

Ägg är grunden i mitt liv och med dem mår jag bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar