torsdag 7 april 2011

Pojkfrikväll och stelopererad

Inget jag gillar starkt men ikväll kommer jag vara själv hemma då pojken ska iväg med sin familj. Jag ska då passa på att städa undan alla mina saker, diska, fixa garderoben och laga mat. Allt detta innan jag ska iväg på Dans Fuego. Om jag kommer iväg dvs.
Jag undrade häromdagen hur det känns att ha träningsvärk i höftböjaren, om man ens kan ha det. Man strechar alltid den så det måste ligga en tanke bakom det - och nu vet jag varför. Har kanske i dagsläget lyckats sträcka vänster höftböjare och det gör dunder ont! Det är inte ens kul. Vaknade flera gånger inatt av det bara för att jag flyttade mig lite. Nej inte kul. Så jag får som sagt se om jag ens kommer iväg ikväll. Vill så gärna men om jag ska se ut som en stelhöftopererad pensionär så kanske softan går lika bra...?

1 kommentar:

  1. du måste visa mig ditt pass! vill också få ont i kroppen och dö. puss!

    SvaraRadera