tisdag 26 april 2011

Börjar kort

Börjar med ännu mera lyx och har en väldigt kort arbetsdag. Ska nämnligen till Friskis&Svettis Södertälje för att kika på hur deras datasystem är. Vet inte hur länge jag kommer att vara där men gissar på mindre än 3 timmar i alla fall. Helt okej början på den nya veckan.

Lyckades ta mig ut 2 gånger för joggingrundor nu under påskhelgen när jag var borta, och jag känner mig nöjd med det. Det fina vädret gjorde det underbart att vara ute - men ett helvete att jogga. Varmare kunde man nog inte bli och en liten rädsla att men skulle tuppa av växte sig när man insåg hur lite vatten man slukat i sig innan man tog sig iväg. Men jag klarade det! Avslutade påskhelgen med lite träning på hemmaplan med ett cirkelfyspass.

Avslutade med en grapefrukt -gottigottgott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar