måndag 18 april 2011

Hur länge får man sova

Igårkväll somnade jag 19.30. Eller rättare sagt 19.00 somnade jag i soffan och 19.20 la jag mig i sängen. Är man trött då, or what? Sen sov jag till halv 8 i morse. Härligt. Dock har jag hela dagen haft ont i huvudet som troligtvis beror på vätskebrist. Så det går väl över.

Annars körde jag min andra löparrunda idag. Längtar tills när jag inte kan räkna antalet längre - jag kommer att komma dit. Mitt i rundan så stannade jag vid en fin parkbänk som låg vid en liten sjö, och passade på att göra lite armhävningar, upphopp, benblöj och lite annat. Lite mer styrka helt enkelt. Det var härligt och kul att göra det utomhus. Dock var min kropp så trött på tillbakavägen att jag knappt orkade att jogga hela biten men nöjd är jag i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar