torsdag 23 juni 2011

Tänker sommar

Tänker på min Sommar. Nästa vecka ska jag på festival - ut spotify spelas The Strokes på repeat. Jag får inte ringa min syster när de spelar nästa vecka. Då blir hon arg.

Jag tänker på Way out west. Det kunde inte ha blivit bättre förra året, och det känslan drar mig till att åka i år igen. Det som drar mig till att stanna hemma är (ingen!) att jag har jobbtimmar då som jag skulle behöva jobba för att inte behöva ta ut så mycket semester. Det känns surt. Men man kanske ska unna sig det. Min kompis som bor där nere har sagt att jag får bo hos henne men det kanske inte är kalas kul för henne att ha mig där under en festival, och kanske inte så kul för mig att gå hem själv till henne. Jag får tänka på det hela. Överväga det hela.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar