tisdag 10 maj 2011

Träning var det.

Dagen passerar med höjdpunkter - promenad i sol, nytvättade kläder, läsning i solen, träning med PT och Fajitas till middag.

Fick mig ett Ben/Rumpa pass med min PT. Första träningspasset tillsammans och snabbare kunde det nog inte gå. Tiden for iväg - från att stå skakigt nervös inför vad benen skulle utsättas för - till att stå skakig för att ben och rumpa har fått sig en riktig genomkörare. Det var jätte kul då i princip alla övningar var nya och jag hade aldrig gjort dem tidigare. Det kan hjälpa för att få lite nytt liv i träningen. Undrar hur snabbt jag kommer upp ur sängen imorgon... Vaderna var små klumpar när jag gick därifrån - kommer de tacka mig eller röra sig mot naturlag imorgon?

Lika stilig såg jag nog ut. Om inte bättre! he he

1 kommentar:

  1. längtar efter vårt träningspass då du kan pressa mig lika hårt. puss!

    SvaraRadera