måndag 2 maj 2011

Förändring att gilla

Imorgon ska två förändringar ske - byte från vinterdäck till sommardäck, och byte av - vad ska man säga - livsstil. Har bestämt mig för att once-and-for-all satsa på mig själv och göra något just för mig. Efter många dagar (om inte år) av dåliga matvanor och framför allt trötta och hungriga timmar, så har jag bestämt mig för att anställa en Personlig Tränare. Träning är något jag älskar och mår bra av, och vad kan bli bättre än att stärkas mer med det.
Jag kunde inte känna mig mer nöjd av mitt val när jag idag fick min nya kosthållning, som visar hur jag ska äta, ofta jag ska träna och framför allt - vad jag ska äta. Jag gillar förändringen och tänker satsa hårt på det här. Trots att jag ännu inte träffat den PT jag har anställt så känns det redan så bra. Genom hennes blogg har jag sett vilken härlig person hon verkar vara och imorgon ska jag träffa henne - ska bli jätte kul om inte lite skrämmande. Det handlar inte om att sitta och titta på en film, utan att kämpa hårt för något jag vill nå - mitt mål.

Mitt förrättsmål häromdagen

Tillsammans med min träningskompis - tog oss tillsammans igenom träningstriathlon igår

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar