tisdag 3 maj 2011

Day one - día uno

Idag började jag med min nya kost och träffade min PT för första gången.
Jag var uppe med tuppen och tog en promenad. Med misstanken att jag senare loggar in på Facebook och ser alla negativa inlägg angående snön - bestämde jag mig för att inte låta vädret påverka mitt humör. Det är ändå vår och det kommer att bli varmt igen så varför ska några timmar av snöfall påverka. Det är snarare mer skrämmande att det kan snöa i maj..


När vi träffades pratade vi lite först och hoppade sen in på att ta mått på min kropp nu - det är väl så man märker skillnaden. Efter det var det dags för tester. Det finns alltid folk som är starkare och svagare än mig så jag såg testsvaren som en utmaning för mig själv - istället för att starta tänkandet "Jag gjorde bara x antal armhävningar -> I SUCK!". Endast onödigt.

Så startar en super spännande resa mot ett starkare jag!
Låter löjligt men how should i put it..?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar