tisdag 10 maj 2011

Frukost att längta till..

Den som läser min blogg och undgår att jag älskar mat läser nog för mycket mellan raderna och mindre vad som står på raderna.
I söndags kom jag hem från utbildningen, trött och glad efter en kanon helg. Somnade nog tidigare än de flesta barn i Sverige. Gårdagen kom lunkande fram och bjöd på mer friskis - svårt att ungå då jag jobbar där. Men ingen träning än. Lät kroppen vila upp sig från helgens pass.
Storhandlade till vårat lilla hem igår och jag fick med mig lite godsaker att förgylla min frukost med.

Check it out! Försök slå min frukost och you will fail. (otherwise - tell me about it!)
Yoghurt, kanel, linfrön, solrosfrön, kiwi, jordgubbar, valnötter och kokosflingor

1 kommentar:

  1. hmm, du vinner nog. kanske! jag kör alltid smoothie på banan, jordgubbar och lite mjölk, och ett ägg till frukost. delad första?

    SvaraRadera