torsdag 15 september 2011

Ta-mig-tusan

Det hade ju varit kul att vara igång med en liten struktur av sin vardag. Känner att allt inte riktigt får plats på dygnets timmar but you know what - om 2 dagar ska jag ställa om hela dygnet i alla fall så why care right now.

Lever varje minut på att jag snart ska åka - that's a fact I can't deny.

Tänker inte sätta upp några "när jag kommer hem blir det revolution i mitt liv"-mål eftersom det bara känns drygt. Istället så tänker jag flika in att det vore kul, lite grann, om jag fick in mer träning i min vardag. Mitt senaste tappra försök att köra ett Intensivjympa passi måndags slutade i tragedi (som om tiden gick i slow motion) genom att jag stukade foten. Inget att hänga i granen kanske men absolut inget att hänga upp sig på!


Kan avsluta med att berätta hur jag som liten glatt gick runt och trodde att slow motion hette explomotion. Skyller på det faktum att de flesta scener från filmer som går i slowmotion faktiskt innehåller en explosion, vilket borde godkännas riktigt.

1 kommentar:

  1. åh jag dööör! sötnos! explomotion! bästa ever!

    hopppas du får det fint! vi ses på onsdag!

    SvaraRadera