fredag 2 september 2011

Rabiosa

Att jag aldrig lär mig att dygnet endast består av 24 timmar. Ingen nyhet att man ständigt jobbar med att få ihop allt. Skola och jobb går ihop för mig, i princip. Pga. att Adlibris kände för att låta mig vara den person som får längst frakttid så har jag inte fått alla mina böcker till kursen jag läser nu. Det kan kännas surt men det finns nog inget sätt att "ge tillbaka på dem" så det är nog bara att hänga med.

En annan vilande irritationsfaktor är att jag inte gett mig tid att sätta ihop ett nytt Dans fuego pass till Friskis&Svettis. Har all musik (som det ser ut nu) men det roliga (kan man tycka om det inte varit en smula stressande) att faktiskt sätta ihop steg till musiken är långt ifrån klart. Det handlar nog bara som sagt att ta sig i kragen och göra det.

Men som jag säger - det är inte stressigt fören man erkänner det. Det går bra nu och allt är jävligt kul. Att börja studera kunde inte ha varit roligare, att få ha kvar mitt jobb kunde inte ha känts bättre, att få leda pass kunde inte ha gett mig mer. That´s just the truth.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar