onsdag 20 juli 2011

Namedrop

En sak har jag fått klart för mig - Albert Hitchcock befann sig inte i Bollnäs när han kom på idén till 'Birds', för då hade den hetat 'Flugorna' (på svenska självklart). Varför tänker jag så här? Jo, när jag har varit ute på min träning här på vägarna i skogen, så blir jag ständigt attackerad av flugor. Jag ljuger inte om jag säger att 30 stycken cirkulerar runt mig, försöker sätta sig på mitt huvud, på mina glasögon, försök att bli min middag och tar fart rakt mot munnen. Synd att de inte var delikatesser, I say. Onekligen måste jag bjuda alla bilister på en fin show när jag slänger runt med armar, viftar med toffsen som en hästs svans, rabblar upp mitt förråd av fult sammansatta ord, slår av mig själv både glasögon och hörlurar... Får se hur denna saga slutar. Ska se över biodlares lösning på problemet -

The show must go on.
Published with Blogger-droid v1.6.8

1 kommentar:

  1. men hallå hur gick det med myggnätet och fiskemössan? hi hi hi

    SvaraRadera