torsdag 7 juli 2011

Det här med ensidigt arbete

Har snart testat att dragit 2-3x800 kort i våran kortmaskin på jobbet för att kontrollera om korten fungerar. 3 lådor med minst lika många väntar mig. Det tycker jag om. Jag blir nöjd av tanken att vi fått en Tassimo kaffemaskin till jobbet som jag gottar mig med och för att inte glömma - bra musik som sjunker in i mina öron.

För att vila ens egna spellistor på Spotify hugger jag in i ett nytt band för mig - Noah and the Whale. De kommer till Way out West som jag i princip har bestämt mig för att åka till. Det låter bra. Jag gillar att lyssna på nytt. Eftersom jag själv inte kunde vara sämre på att hitta ny musik så fångar jag upp musik från lite här var - bland annat var det här bandet inget eget funnet för mig.

Minns i min unga barndom (läs högstadiet) så tog jag steget från mina vänners och familjens musik och ägde 4 P.O.D skivor. Jag kan säga det - de står fortfarande i min bokhylla där hemma tillsammans med Backstreet Boys och Nordman. Det är grejer..


För att hoppa till en annan vars skivor är samlade i min hylla..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar